patetisk kba folk..

Men risk för att få onödiga kommentarer så kunde jag bara inte låta bli, måste skriva av mej lite även om jag faktiskt inte har tid men jag går in på facebook, ser vissa bilder å sådant...

Och jag undrar, vad fan gör man här i kba ? man borde ta med sig sitt liv och flytta härifrån fort, blir man kvar kanske man blir som dom. I kba så finns de nog de mest patetiska folket någonsin.. Kan inte finnas något ställe där folk tror att dom är något , lika mycke som här.. Jag skäms för deras skull. jag gör verkligen de. Dom går runt och tror att dom äger stan.. Sen så är de långt i från alla som är så här.. men de några speciella människor jag syftar på .. Och dom flesta är äldre, bra mycke äldre än mej. nee usch.. jag skäms.. synd att dom står kvar å stampar på samma ruta dom började på här.

Nää jag har bestämt mej, Jag vill göra något med mitt, jag ska bli något jävligt bra!!
 
Jag blir rädd för vad jag ser här, jag vill ALDRIG bli som dom....

åå ja e sugen på att lägga ut en bild... men då vet jag att de blir ett jääävla liv så.,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0