Pissnisse!

hjärndöd? jovisst.. hahah..ytlig ? javisst till en viss del, jag bryr mej om mitt utseende såå vad?.Du verkar bara avundsjuk.Omogen, de får du gärna tycka , och du känner mej ?

Och när det kommer till att visa mitt rätta jag, för det första så ändrar jag inte mina bilder! De jag har ändrat är absolut inte många och om jag ändrat dom, så säger jag de!
Och sen så har jag ett ANTAL gånger haft osminkade bilder m.m ... hur kan man visa sig själv bättre på ett mer naket sätt ? helt ärligt!!! Du kanske borde läst lite mer innan du yttra dej?

Och sen till val av kläder som du hackar på.,
Ja jag lyssnar faktiskt på rock och även om jag inte gjorde de så har jag väl för fan ha den tröjan om jag vill ? IDIOT!
Och du kallar mej omogen ?

Kommentarer.
Jag godkänner alla kaxiga kommentarer som jag får av folk som ej är anonyma.. så nej jag bryr mej inte om elaka , kaxiga kommentarer! Enligt mej så ska stå för vad man tycker. Anonym är både fegt och ganska så meningslöst . Men något jag inte förstår är, varför läser du min blogg om jag nu är så hjärndöd, omogen och ytlig? Vad gör du ens där? Men visst jag ska godkänna din kommentar så hoppas jag du blir nöjd.
Och som sagt. Nej jag bryr mej inte.. För jag vet att jag alltid kommer att vara lite bättre än dej! Puss på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0