♥ Daddy

Vet inte vad jag ska säga, vart jag ska börja.

För allt de här känns bara som en enda lång mardröm.

Dagen då jag hittade min Pappa död. Den känns overklig, precis som de inte hänt.
Jag väntar fortfarande på att min Pappa ska komma in genom dörren och säga hej.
Men jag vet, de händer aldrig och när sanningen slår mig så gör de så fruktansvärt jävla ont.
Dom säger att man ska vara glad för tiden man fick tillsammans, men den var alldelse för kort,
Men samtidigt så är jag så himla glad att jag fått ha en sån fin Pappa. Det finns faktiskt dom som aldrig haft en Pappa.

Min Pappa var verkligen den mest otänksamma människan. Jag saknar han så sjukt mycke.
Det finns så mycke jag skulle vilja att vi hade fått uppleva tillsammans. Tex, Dagen då jag gifter mig, Mitt första barn... Jag vet att han alltid är med mig men jag vill uppleva dessa saker med min pappa. min fina pappa.

Pappa har de bra nu. Jag vet de men jag vill att du ska vara här med mig!!!
<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0