Im Back

Jag kommer nu att börja blogga som vanligt igen, jag saknar de faktiskt.
De känns så konstigt att leva sitt normala liv utan pappa men jag vet att jag måste.
Jag kommer förmodligen aldrig känna mig lika glad som innan men livet måste funka iaf med eller utan pappa.
Jag kan bara inte ge upp.

Och blogga är något jag tycker är kul. De känns så konstigt att skriva något som inte handlar om pappa för jag tänker på han hela tiden. men jag kämpa hela tiden, jag gör verkligen de.  Och försöker leva som jag brukade för jag vet att de är precis vad min älskade pappa vill! Han ville alltid att jag skulle gå ut och ha kul :) Jag saknar honom så sjukt mycke. Han var verkligen lycka i mitt liv trots att de inte alltid var så lätt, men Pappa, jag älskar dig. och jag ska göra dig stolt! de lovar jag!

Så nu undrar jag mest vad jag ska göra ikväll. jag är på sjukt dåligt humör och mitt liv känns ungefär lika intressant som ett fittstrååå.
Suttit hela dagen och väntat på att en person ska säga om de vi ska hitta på något eller ej. men de tar tid.. och jag känner mig sjukt oprioriterad , vilket inte är speciellt.. Alltid på personens villkor ska de vara... You suuuck!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fina Lina, vad gör det om du skriver om din pappa, det här är din blogg, dina tankar, dina ord.

Det är ju ändå vi som väljer att läsa dina inlägg och om dom handlar om din saknade pappa så är det mer än okey, det är ju fullt förståeligt, hela ditt liv kretsar ju runt just detta för stunden eller hur? Du ska inte tro att vi som läser sitter och tröttnar på din blogg för det, det är faktiskt snarare tvärtom, du bjuder in folk att dela dina känslor och din sorg och det ska du vara stolt över att du har den förmågan. När P dog så stängde jag ut alla runtomkring förutom hans familj för jag trodde inte att ngn skulle förstå ändå, det var ju min "bror" men folk gav så mkt av sig själva för att trösta och nu får vi försöka göra det bästa för dig för att du ska känna att folk tänker på dig och stöttar dig Lina!



Din pappa kommer vara JÄTTEstolt över dig vilka val du än gör i livet!



Må väl, Kramar Sara



2009-12-12 @ 21:43:35
URL: http://saraalfridabenes.blogg.se/
Postat av: Johan

Du verkar vara en stark tjej!

2009-12-13 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0