Its on bitch..

Finns verkligen få människor jag verkligen ogillar. Och då menar jag verkligen ogillar. Men de finns en tjej som jag verkligen HATAR... Hon försöker reta upp mig och i vanliga fall funkar de för jag är en sån person som ALDRIG ger mig. . Men denna gången så orkade jag inte ens kommentera henne. Så patetisk så de är sjuk. Men en sak borde hon veta att ska hon försöka göra något som jag blir ledsen av som väljer hon helt fel...haha. Jag älskar de. De finns inget där för mig att hämta.

Gumman, du har INGET jag vill ha. Du är inget annat än en liten **** i mina ögon!

Ju mer folk stör sig och försöker , ju roligare tycker jag de är. Du underhåller mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0