de e konstigt

IGår va de väldigt många som kolla in flera gånger...om man säger så så kanske varje person va inne å kolla , va inne ca 4 gånger kvar.. om man ska dra ett snitt...  Då undrar jag..vilka är ni? jag kan ju nästan lista ut att ni satt där och hade bara kul åt detta som händer just nu... för jag några som läser min blogg... och de e många killar som umgås med en viss person.. om ni nu finner detta kul så ber jag er att lämna min blogg och inte läsa den.

Jag vet inte om jag skratta eller gråta.. men detta är fan inget kul!!!!



Önska jag var så här lycklig som jag va när den denna bilden togs.. men just nu e fan allt skit och jag hatar de.



En otroligt vacker bild enligt mej.


-Att du sitter där och läser allt jag skriver men endå inte svarar.. då undrar jag varför?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lina, vännen! Hur är det med dig? Vad är det som har hänt egentligen? Jag som trodde allt var bra :S Allt verkar hända nu. Jag förstår ingenting! <3



Vi får prata i helgen på jobbet <3

2009-02-24 @ 19:36:31
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0