ensamt...

De är väldigt tomt och ensamt i min säng idag=(  eller iförsej, ja har en katt och myshund som ligger jämte mej.. men vill ha närhet idag, och en massa kärlek.. Men så blir de inte.. och kommer förmodlingen inte bli på länge heller.. och varför är väl inget jag orkar prata om just nu faktiskt. Helgen har vart väldigt kul, va ute i fredags och satt bara hos giger i lördags och drack..

Och idag har de inte blivit mycke vettigt gjort. Men imorgon blir jag duktig igen =) Imån ska jag till kungsbacka på morgon och gå ut å gå i skogen med en vän :) Sen ska jag gå förbi och tända ett ljus för Peter tänkte jag, har inte vart där på ett tag nu men de är så svårt att gå dit, vägrar inse att han inte längre finns...Fina fina Peter.

Usch varför de så mycke jobbigt just nu ? allt kommer alltid på samma gång .. De tar aldrig slut, hoppas väl att de någon gång gör de..

Nu tänkte jag iaf, titta en film :) puss

Så ser de ut i min säng just nu =) katten ser jätte tjock ut, men de är hon inte=) massa
päääls:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0