fan..

Sådära, nu har jag fixat mammas hår,mitt hår, plockat in massa mat, och bråkat med R... mitt fel denna gången. de e inte lätt när allt e så jävla jobbigt hela tiden.Förlåt R.vad ska jag säga liksom ?

Bild på bikinin kommer att komma.

Just nu tapppa ja allt humör.. ja har iaf testat min fina bikini nu den satt perfekt men funderar på att köpa den andra bhn oxå.. tror den kommer passa mina bröst bättre=Phaha.. för runtom satt överdelen sjukt bra men de känns som om man min bröst kommer att ramla ut i en sån här överdel..ja ska visa bild på själva överdelen så ska ni få se hur jag menar.. vad har ni gjort ikväll?

Eftersom ja färgat håret en gång till nu och de blev lite ljusare än innan så ska jag se till att ta en ny bild nu ikväll:) så ni får se om jag ska färga tillbaka de mörkt eller ha de ljust:) 

Nu ska ska jag bara plocka undan lite så kommer jag uppdatera snart igen =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0