My heart is bleeding.

aldrig trodde jag att jag skulle kunna bli så här ledsen... Jag känner mej tom och vet inte vad ja ska skriva ens. Jag mår illa och fryser.. Dom här sista månaderna har varit dom värsta i mitt liv! allt skit och kommit på en gång men nu trodde jag att de var slut på allt så kommer de mer.. jag vet inte hur jag ska orka detta.. funderar på att 2 sömntabletter nu och lägga mej å sova tills imorgon och som de känns just nu så vill jag aldrig mer vakna.. känns som allt inom mej har dött och att de bara e huvudet och kroppen som är så illa tvungen att bara finnas.

Usch fyfan... När man trodde att allt skulle gå mot de bättre så blir de bara sämre...fuck it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0