Bad Day

Hej hej =)

En ny dag, tråkigt väder, bråk med pojkvännen och inget är kul alls..

Jag har iaf vart uppe och städat i köket å vart ute å gått en långis med hundarna.. och nu ligger jag i sängen igen, där jag förmodligen kommer att ligga hela dagen och deppa...

Jag kan inte förstå hur världens underbaraste människa kan gå till att vara ett sånt svin, de gör mej så ledsen... Man tänker är jag värd detta?

Nej helvete heller de är jag inte! och jag tänker inte ta de heller... Rickard ska ringa om en stund och jag är faktiskt inte säker på om jag vill prata med han mer. kanske aldrig mer. Allt som blev sagt i telefon blev bara för mycke, Bättre att lämna de som de är och aldrig mer höras kanske... inget jag vill men känns som om jag inte har något val.. asså allt han har lovat de sista och inte hållt och dom dumma saker han gjort, de samlades till en stor grej för mej och jag känner mej så himla arg på han! han är helt annan person när vi är själva och sen en annan när han är med sina vänner, och jag märker när vi bråkar i tele när han är med sina kompisar och försöker få de å låta som att jag är de värst svinet , vilket fallet inte alls är.. och jag tycker de är så jävla fel att göra så!

Hade hoppats på en bra dag idag. men de är ju något jag kan glömma! Varför gråter man över en kille?

usch....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0