Den där känslan.

Ni vet den där besvikna känslan? som när man väntat sig något och så blir de inte så? som när någon har lovat nått och inte håller inte de.. Känner ni igen den hemska känslan?

För ca. 30 min sen ringer pojkvännen och säger att han har fått en läkartid imorgon (tiiiidigt) och de berättar tydligen hans pappa för han nyss . visst jag tror han men helt ärligt...Han har lovat hela helgen att komma till mej ikväll.. jag har saknat han så himla mycke och nu kommer han ej.. jag har städat, gjort mej fin , och allt bara för att han ska komma idag. Jag är så besviken så att jag finner inte ens ord för de.. från att vara glad har nu mitt humör gått ner i botten och jag känner mej ensam och jävligt ledsen och tänker bara på allt hemskt som hänt de sista.. de har vart så himla mycke..

Å nu ligger jag här, lyssnar på musik.... är så ledsen.. har tårar i ögon och vill inte ens prata med Rickard just nu.. Jag är arg och besviken. Är jag töntig som känner så ? De har blivit mkt lovande de sista som inte blivit av och just nu har de bara nått min gräns känner jag.. Han vill att jag kommer till honom men jag orkar inte .. jag har jobbat som fan denna veckan och är helt slut, vill bara sova i min säng.. Trots att jag älskar han så himla mycke så vill ja inte prata med han just nu...

nu efter jag skrivit lite så är jag nog mest bara jävligt arg faktiskt....

jag hade sett fram emot de här hela helgen... men men.. så e de...

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Du är värd nån bättre, heeeelt klart tycker jag! Det e jobbigt att behöva känna så... ta hand om dig! PoK

2009-01-07 @ 13:29:17
Postat av: Anonym

Du är värd nån bättre, heeeelt klart tycker jag! Det e jobbigt att behöva känna så... ta hand om dig! PoK

2009-01-07 @ 13:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0