Facebook.. ibland älskar jag bara de!

ibland är facebook allt bra att ha.. jag knappar runt kommer in i ett album och ser en person Hanna.. som jag så länge velat se hur hon såg ut, Yes nu har jag gjort de.. Anledningen till detta är att den här tjejen kallade mej hora och allt va de va när jag å min pojkvän pratade i tele.. utan att aldrig sett mej, pratat med eller ha en aning om vem jag är typ...alltså detta va sjuukt längesen... men när de gäller sånt är jag långsint... =P

Men nu jag iaf sett henne... Och om hade vart snyggare än mej hade jag troligtvis kunnat ta de men nu visade de sig att hon inte var inte de minsta snygg.. Såå hell noo ... Det var inte okej då och de är inte okej nu heller...Im mad!

Shit va barnslig jag är nu.. men visst jag är allt bra sugen på att slänga upp en bild.. men tror inte att de vore ett så smart drag.. och nog inte ens lagligt? eller?


Ne nu till något annat.. jag borde sova? lång dag imorgon.. jag ska upp ganska så tidigt.. och jobba 12 till 20.30.. vilket inte är kul.. sen ska jag även ringa å beställa tid , till en hemlig sak=P som ni snart kanske kan få veta.. :)Jag kanske bara ska göra de eller så=P vi får se.. men jag tror ...=P

Imorgon hoppas jag iaf att jag får träffa min älskling...Jag saknar honom och måste pussa på han , min fina prins=)han har vart så söt hela dagen =) och vi har inte skällt på varandra en enda gång=P inte ens vart nära.. jag känner mej glad och jag säker på att de alltid kommer att vara vi:) iaf om jag får bestämma =) Från första gången jag såg honom har jag alltid tyckt om honom , och första gången han sa jag älskar dej så kände jag mej som världens lyckligaste och han gör mej verkligen till de!! Älskar han såå=) Önska han va här just nu ..

Men istället får jag sova själv.. och de ska jag försöka med nu =) sov sött.:) Puss puss



Tänker på dej Peter. vet att du har de bra där du är nu men jag saknar dej. Men tills vi ses igen så ses vi i drömmarna .. Bless min fina! hoppas du ser detta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha släng upp en bild på henne =)

ja har lagt till din blogg på min sida nu.

2009-01-17 @ 14:23:37
URL: http://metrobloggen.se/thisisthebeginning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0