Gynning, Kan de blir så mkt bättre?

Nu återkommer jag med lite bättre humör, Jag har suttit och kollat runt på lite bloggar och en av mina favorit bloggar är såklart Carolina Gynnings blogg, hon verkar vara en helt underbar människa. Hon är vacker, smart och framgångsrik! och verkar dessutom ha en sån himla fin personlighet! De borde finnas fler av henne!
Men iaf det som fick mej på bättre humör var hennes intervju från tv4 i söndags morse, jag missade den för att jag jobbade men jag kollade på den nu!Vilken underbar och vettig människa, hon säger så himla bra saker. Hon har vart med om mycke och verkar nu lyckligare än någonsin! Den bästa förebild man kan ha! Här kan ni se intervjun.
http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/gynning/?startpage=1 Vilken kvinna asså!!!



 

Helt grym!
Hon kan va de bästa som hänt sverige!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0