Känner mej sårad, ledsen, besviken och arg.

Mitt i städning och allt så tänkte jag ringa upp min pojkvän å vara lite söt. Sen frågade jag om han skulle komma idag som han har lovat att göra men då svarade han , Vet inte hur lång tid mötet tar efter träningen så... De är samma sak som om att man inte vet om man ska komma... Jag blev sur och slängde på luren..eller igentligen blev jag bara väldigt ledsen! Vi har inte setts på 1 vecka, och i helgen då han var borta och spelade handboll , hörde han knappt av sig och när han väl ringde så orkade han inte prata för att han var så trött... jag ringer sen var de hela tiden...

Jag kan faktiskt inte se varför vi är ett par längre..jag är inte lycklig just nu jag vill bara vara tillsammans med någon som visar att han bryr sig och verkligen bryr sig på riktigt..Jag älskar han så himla mycke och efter ett år tillsammans så e de faktiskt inte något jag bara vill slänga bort. Det är jobbigt att älska någon så mycke och inte känna att man får något tillbaka, och sen när man försöker förklara hur man känner är de precis som jaha? han håller inte med. men han vet inte fan inte hur jag känner !precis som om de jag känner inte är värt något.. Han vill att jag ska komma mer till honom men han vet mycke väl varför jag inte vill de just. han vet anledning och endå kan han inte accptera de.. Det gör så ont att älska någon så mycke. Önska jag var stark nog att klara mej på egen hand men efter allt som hänt så e de något jag inte orkar.. jag orkar inte mer dåligt.. jag vill verkligen att allt ska vara bra! Jag vaknade upp imorse och kände mej faktiskt riktigt glad men de va något som inte blev speciellt långvarit.

Och en annan sak.. Jag har knappt träffat hans vänner.. några av dom.. inte hans familj heller. Vill man de får man bjuda in sig själv för de e ju inte så att han frågar...Kanske vore de bättre att han hade mej i en inglasad bur som bara han kunde kolla på!?

Varför gör de så ont att älska någon så mycke? Älskar jag han för mycke? vad gör jag för fel?frågor jag ställer mej men aldrig kan hitta ett svar på. Förr var jag så stark men nu e jag bara så svag.

Just nu är jag bara så ledsen och vet att detta inlägg får han att låta bara som ett svin, vilket han kan vara. men han kan även vara världens bästa.Han jag älskar mest av allt! Känns som någonstans påvägen så tappa vi allt.. jag vill bara ha min prins tillbaka, precis som han var innan! Kanske e de jag?

Rickard, de är nu jag behöver dej, varför förstår du ej... =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu känner jag ju varken dig eller din pojkvän med det verkar ju kpnstigt.... jag vet att han e yngre men jag fattar inte varför han håller så så, när han har en sån fin tjej som dig!!

2009-01-12 @ 18:37:58
Postat av: Jossi

Hej Lina ;)

Måste säga att jag förstår precis vad du menar, PRECIS vad du menar. Mitt ex spelade fotboll i div2 och div1, det enda han gjorde var att träna och jag var bortglömd. Jag försökte och försökte med efter lite mer än 2 år sprack det! Man kan inte vara med någon som inte tar en i första hand (självklart inte jämt), jag kom väl på 7:e plats eller nåt. Så jag vet verkligen hur du känner. När vi firade ett år var han iväg på match, men rooooligt!



Ha det så bra tjejen!

2009-01-12 @ 18:55:25
URL: http://jossigossi.blogg.se/
Postat av: Idrottande tjejer som känner lönn

Hade du själv sysslat med en idrott vilket vi misstänker att du aldrig gjort. Hade du delat glädje och sorg med den du älskar, i stället för att vända det emot honom. Ett tips till nästa gång om du har kille som idrottar, Ta vara på de stunder ni får tillsammans, istället för att bråka om dom ni inte får.

2009-04-15 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0