Killen med allt...

Min älskling har verkligen allt som jag söker hos en kille men nu är det faktiskt inte han vi ska prata om ;)

Vi ska prata om Chris Brown! Killen har allt, förutom den hetaste bruden då.. för enligt mej tycker inte jag att rihanna är så himla het.. visst hon är söt, säkert jätte snäll men hetare finns=P

Men iaf, Chris , är han inte bara så jävla snygg? han sjunger bra, snygga kläder och verkar vara grymt skön! och säkert kung i sängen !=Phahaha

Men nu till hans stil, Finns det något snyggare än en kille med ett par snygga jeans, stor halsduk och en snygg luvtröja.. Han vet verkligen hur en kille ska se ut! jag gillar absolut inte den där bratstilen på killar, visst om dom passar i det men de är inte många som gör faktiskt.. eller hur? dom flesta ser bara sliskiga ut.

Så Chris Brown är iaf den hetaste kändis killen enligt mej.. Vilken är er favorit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0