Love is hard.

Till dej som skrev, att du inte trodde han var kär!

Du har helt fel , de handlar om de!

Jag vet att min pojkvän är kär, och älskar mej mest av allt. Problemet ligger i att han har så himla mycke med handboll just nu och de finns ingen tid till mej.. Jag känner att jag kommer i andra hand, vilket för mej är jävligt jobbigt och jag blir ledsen och nojig om han verkligen är kär.. Men som de låter på han så gör han är verkligen de, vilket jag känner att jag måste tro på för att de ska funka...Men han måste även bevisa detta, för annars finns jag snart inte kvar för honom..Hur mycke jag än vill! JAg älskar verkligen han mest av allt.finns ingen som är så underbar som han när han är som han brukar vara men just nu så är de inge bra! kärlek är verkligen inget som är lätt.. man måste verkligen kämpa för att de ska gå ihop ibland.. och de känns så himla tungt.. efter ett år så måste jag bara få de att funka.. ett liv utan Rickard, kan jag faktiskt inte ens tänka mej!

Nää stackars er som läser, ni får bara massa trist att läsa idag, Men idag är en riktig skitdag men hoppas morgondagen blir bättre, jag börjar jobba om 6 timmar.. sjuuuukt.. orkar inte.. ja kommer att vara död. nog bäst att inte sova alls kanske.

På tal om något annat så hjälpte syrran mej med en ny design:) Visst blev den såå himla fin? eller tyckte ni bättre om den innan ? Nu tänkte jag kolla The Women som verkar vara en riktigt kul film. Imorgon kommer Rickard till mej då hoppas jag verkligen att vi kommer lösa allt och han har tänkt på de jag sa, att visa mer känslor! vi får se.. Hoppas de blir ändring...

Puss puss på er:) Bless!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, men det e bara att man aldrig läser om att du är med honom, du verkar så ledsen och saknar han hela tiden.. Men jag tror på att ni är kära.. och hoppas att allt blir bättre. Lycka till Kramar

2009-01-13 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0