Love

Hej sötnosar =)

Hur är allt med er?

Idag har jag  vart å fyllt i med lite ljusa slingor i håret... blev jätte bra..fast syns inte jätte mkt.. va mest för utväxtens skull.. såg grå ut=P

imorgon ska ja upp halv 6.. såå segt men imån slutar jag 1=)=)=) så gött va!!! Vad ska ni göra imorgon ? själv ska jag bara slappa, städa lite å sådära .. hoppas på att kunna träffa älsklingen:)

Vad ska ni göra? fan va ja längtar efter min lön nu =) ska bli så gött.. inte fått sen 10 december så lönen e efterlängtad=)

nu tänkte jag kolla nya beverly hills=) avsnitt 12 och 13 =) och även se klart the hills och måla klart mina naglar så uppdaterar sen :) pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0