Tack för fina kommentarer

Vill tacka er för fina kommentar:) Blir så glad :) kul att ni är några som läser.. har vart dålig på att uppdatera de sista, förlåt! men idag när jag skulle blogga så funka inte internetet.. så surt.

Hur e de med alla små prinser och prinsessor idag då?

Själv är de iaf ganska så bra! :) såg ni grammisgalan? shit gynning va het!! ovanligt;) hehehe.. så snygg! blir så sugen på att bli blond :) som den färgen hon har, vill inte ha vitt eller så.. dont like it... inte på mej iaf.

Jag ligger i min säng just och är lite små kär i en tjej som heter Amy Pearson, Hört henne ? hon har så skön röst , älskar den!!!!!!

Och förövrigt, på tal om något helt annat. Blondinbella, Faaan va jobbigt hon e, ja klarar inte av att höra mer från henne nu, 18 år och beter sig som 35... inget fel att ha mål i livet, de kan jag beundra henne för men asså hon har ju glömt av att leva som att hon är 18 .. Håller ni inte med att man bara ska leka livet lite någon gång i livet eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0