Till Hanna!

dålig uppdatering igen!!! förlåt.. och nu är jag på jobbet..så trist..


Till hanna! angående din kommentar! 

När du endå öppnar din käft och talar så kan du ju säga vad du menade med din kommentar! Kom inte med små onödiga kommentarer och massa jävla skit..Säg vad du ville ha sagt istället !!!säg inte a och sen inte b..  för de gör mej jävligt förbannad.. Jag är så trött på er små jävla fjortis brudar som inte har något att komma med! förutom en jävla massa skitsnack!Och jag börjar bli jävligt trött på dej!

Ja nu har hon förstört min dag och jag e arg.. Mad as hell.. är så trött på denna skiten!

Jag får skriva senare för jag slår nog snart sönder datan istället!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0