Sorry

Förlåt mej för extremt dålig uppdatering! Men har mycke i helgen... Fredagen blev de inte mycke mer än jobb och sen va me rickard ..

I lördags gick jag upp halv 7..trodde jag skulle dö.. sjukt asså.. va så trött och somna sent.. usch asså. jobbade 8 till 17 sen kom jag hem å sov till ca halv tio och vaknade på soffan och kollade på en Wallander film.. jag älskar verkligen dom filmerna! Sen så ringer bullen och frågar om jag ska med en sväng med bilen... så vi drar till peter niclas, vilket är en krog för er som inte vet:) där stannade vi tills de stängde.. Träffade massa med människor jag saknat mycke så de va jätte kul att prata med alla:) Tycker alla var så himla goa igår:) och på peter niclas blev de även en go öl :) Sen så skulle Rickard komma till mej men han blev väldigt full och åkte hem till en vän å sov istället... jag blev så himla ledsen och besviken... kände att jag inte orkade bli arg.. men i flera timmar försökte jag få  tag på han men inget svar, så orolig som fan va jag men som tur va fick jag tag på hans kompis som berätta va han va. Tillslut ringer rickard, klockan 7 ..han hade sån ångest och kände sig så dum va.. men de va rätt åt han =P Men de är löst nu.. han var nyss här och va så himla mysig och underbar=) älskar min man... även fast han är dum ibland..men jag höll mitt ord och skällde inte=)
Så de blev en ganska händelsefull helg=P och nästa helg är jag ledig=) så härligt!!!=)

Imorgon så ska jag till frissan och färga mitt hår.lite ljusa slingor bara =) men Rickard vill gärna att jag ska bli rödhårig igen;) vilket jag självklart tänkt å bli snart men just nu blir de bara ljusa slingor att fylla i med , då mitt hår behöver vila lite granna:) Så vad ska ni hitta på imorgon sötnosar??=)





Puss

Kommentarer
Postat av: joanna

du e ju för jävla snygg.

2009-01-19 @ 19:55:23
URL: http://metrobloggen.se/thisisthebeginning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0