Uppdatering med lite bilder:)


Hej igen :) nu e jag tillbaka.. Jag har gått ut med lille vovven min och sen när vi kom in passade vi på att ta lite bilder:) visst e han bara så söt=)?



Pussen uppskattades kanske inte så mkt;)


Sen har vi lite ego bilder.. =P




Opsss=P haha så sjukt töntigt, men de e så jag gillar de.



så har jag  bäddat ner mej lite men ska upp nu endå å tvätta av mej å så!


 Så här mysigt har vi de =)

Och snart ska jag sova=)


Sådära , där kom lite bilder..så fram med era elaka kommentarer bara!
Jag vet att ni har något att säga!

Så vad händer för er i helgen ? för min del blir de väldigt lugnt...som vanligt... Och älskling ska iväg  på sm så inget mys
heller..=(. har ingen lust  att göra något spec på vintern. hur är de för er? tycker  ni inte att de e jävligt tråkigt och kallt ute ?
Och ni som inte har lyssnat på Amy Pearson , ni måste.. iaf ni tjejer;) hon är så bra så de e helt otroligt. Lyssnat på hennes album hela dagen =) Vill även tipsa er om en bra blogg Tyra. Älskar hennes blogg.. kolla in den
http://tyras.blogg.se =)


nu blir de Oc för min del och kanske en till uppdatering , beror på hur trött jag är :)

annars får ni sova så gott=) pusspuss
Bless

Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig början på det nya året.



Minaya

2009-01-10 @ 04:37:10
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: joanna

vad söt du e gumman =) riktgt snygg pusss

2009-01-11 @ 15:47:57
URL: http://missjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0