Min kärlek

Hejsan , idag har jag vart så trött så jag inte ens kan beskriva de.. trots att jag inte ens vilat så är jag inte trött nu..

Efter att han pratat med Rickard idag i tele så trodde jag faktiskt att de skulle ta slut men... Rickard kom hem till mej och vi pratade , Vi kommer att ge förhållandet en sista chans.. jag ska sluta skälla och han ska sluta vara så nonchalant och dum=P I vilket fall tycker jag att de känns väldigt bra just nu och jag älskar han så! att bara slänga bort ett år tillsammans och ge upp skulle kännas så fel efter allt!
Och efter allt som hänt så känns de faktiskt väldigt bra=) och jag hoppas att jag aldrig mer ska behöva skriva om detta igen. eller jag vet nästan att jag inte kommer att göra de! tror de kommer bli väldigt bra de här och kommer funka utmärkt..

Rickard åkte nyss och jag saknar honom redan, älskar han så!!!=) denna gången ska de bli bra=)

Min fina älskling är såååååå het på detta kort.. mums:)





Jag är faktiskt väldigt lycklig nu , jag har fått tillbaka min prins =) Älskar dej Rickard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0