3 sällskap i sängen;)

hehe och då pratar jag såklart om mina små bebisar=) nu ligger båda hundarna här plus katten:) vi myser förfullt.. jag är såå trött.. jobbat å sen blev de långpromenad.. så redigt;) de va jag å lissan och vovvarna som gick.. och nu ligger vi bara här som sagt.. jag är trött men kan inte somna.. ligger å tänker lite och saknar en viss person galet mycke faktiskt, de trodde jag inte , eller iaf inte jag skulle sakna personen så häär mycke. Men jag tänker inte höra av mej. Det går bara inte fast jag så gärna vill=( skit jobbigt e de.. Varje dag så vill jag men jag att de inte är bra om jag gör de.. Visst är de svårt att hålla sig när man så gärna bara vill slänga iväg ett sms men jag hålle emot.. jag måste...

Nu ska jag lägga mej och titta lite på youtube och om jag hitta någon ny bra låt att visa er=)

så jag säger hej så länge och slänger in en låt med underbara gruppen Ahmir , detta är en cover . Orginalet görs av The Jonas Brothers. When you look me in the eyes. Vacker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0