Lika dålig idag..

Mår lika dåligt idag.. vilket är fruktansvärt jobbigt.. för jag de e så ansträngade att ens andas..=/ . Så nu ska jag äta lika frukost å sen ut å gå.. Sen duscha och åka till jobbet...


Mitt humör har sugit de sista och de fruktansvärt jobbigt kan jag lova.. och att träffa en som gått igenom samma sak trodde jag skulle bli en bra grej men men så fel man kan ha.. de blev bara svårare...för nu kan jag liksom inte sluta tänka på de, ja vill bara ha en chans och de känns inte som om jag får de.. för du drar dej bara tillbaka och känns liksom om du låser in dej.. så just nu...
Önskade att jag aldrig träffat dej, för nu kan jag bara inte glömma.. och jag hatar de.
Jag lyckas alltid göra de svårare än för mej själv än va de tidigare var.
Usch.. vissa människor säger jag bara.. låt mej vara!
Det är så konstigt hur vissa personer kan förvränga saker.. men jag orkar faktiskt inte bry mej, ja skulle kunna berätta så mycke va.. men de skiter jag i för de e verkligen inte min grej!

De är väl på nått sätt mening att de ska vara svårt.. och denna sommarn.. helt ärligt.. den SUGER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0