Lita aldrig på någon..

iaf inte som har ljugit innan, Dom bättrar sig aldrig..  Dom gör samma sak igen.. och tydligen så har han redan gjort de...Hmmm ?


Ja ni undrar väl va de där handlar om , eller ni kan ju säkert gissa.. men vi tar de sen om jag känner för de.. vilket jag lär vilja.. ALLA borde få veta hans sjuka jävla spel! USCH!!

Idag börjar jag såklart morgonen med en promenad:) mys! sen så blir de umgås med lissan, sen ska vi kolla minnestunden för MJ och allt sånt.. Kommer nog bli väldigt vackert, eller aa ja e på de:)
Sen får vi väl se vad vi hittar på =) Vad ska ni göra idag=)? ni e såå dålig på att kommentera så kom igen nu =)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Baby Senorita

Oh jag kan tänka mig att han är snygg haha :D

ha en bra dag :)

2009-07-07 @ 11:15:00
URL: http://girlstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0