Mysdag med lissan

Idag har jag å lissan bara tagit de väldigt lugnt.. myst med vovvarna och så:) Lagat grym middag! Ryggbiff å så:) mummmms. och efterrätt=)

Igår blev de utgång.. Annelie, freddie och mini kom oxå ut=) såå kul.. Annelie och jag blir alltid helt crazy när vi går ut:) hahaha..vi dansade , hånglade å allt va de va=Phahah sjuka e vi.. vart en ganska sjuk kväll måste jag säga.. men de va jävligt kul:)

Men fan de e illa när man inte gör ett skit dagen efter, när jag egentligen hade massor att fixa med idag..men vafan.. de blir så ibland..tyvärr.. nää nu ska jag faktiskt ta å lägga upp en video på facebook :)





Visst ser det underbart gott ut =)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0