Bakiiis.. till vilken nytta liksom?

Vafan ska man vara bakis för? och kvällen igår är inte värd bakfyllan.. början va grym, ja hade skit kul... Vi tjejer började med att spöa skiten i killarna i kubb men 3-0 =P hahaha.. fan va sämst dom va! Sen söp vi på..Sen kom även Emma ut, va skit kul:)  men ute va de helt dött kan jag lova.. så de är alltså inte värd bakfyllan.. men de sitter la i sen midsommar med =P Idag har jag bara slappat och tänker fortsätta med de:) sen ska jag å min fru Lisette gå på bio! myspys för oss.. de blir filmen, Johan Falk.. GRYMT!! Han e sååå het oxå..mummmmss..


nee nu ska jag göra nått.. orkar inte skriva just nu , blir sen =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0