" för att vi är lite bättre än alla andra"

Föööööörlåt.. de är så mycke och ja, jag vet... ja ska skärpa mej..

Ikväll har iaf jag städat och Lisette och jag har fixat våra midsommar outfits, sytt å fixat.. jag stack mej på nålen gissa om Lissan garva=P såg nog jävligt ball ut måste jag säga=Phaha...

Jag å lisette satt verkligen helt tysta som två kärringar å sydde och dona å så.. så mitt i alla vräker lissan ut sig
- Lilly , haha faan va ballt de lät.. de låter inte så kul nu när jag skriver men faan de kom upp tankar om att vi va typ 70 plus och satt och sydde.. men vi var iaf två jävligt snygga tanter isåfall =Phaha fan va kul vi har vi två asså..

På tal om våra dräkter vi ska ha på midsommar, asså DAMN!!! va heta vi kommer vara, eller aa vi e ju redan de=P men detta kommer bli grymt, har smakprov på de men jag bestämmer mej för att inte visa, inga tips till dom andra som ska gå;)

Nää gud va ja längtar nu :) nu ska jag kolla runt på efter nått shampo som ska göra håret rödare, Vet ni vad man kan hitta sånt ? Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0