Förvirrad, varför....

Förvirrad, mycke förvirrad, de e sån jag känner mej just nu..fan oxå!

Idag började jag dagen med en promenad iaf, och sen så har jag tvättat och sen solat, nu ska jag hänga upp tvätt och slänga in lite till.. Gaalet hur mycke kläder jag behöver tvätta.. varför har man ens så mycke kläder?

Jag vet inte vad ja ska skriva idag faktiskt, jag är tom.. helt tom.. eller aa de finns ju en grej jag  skulle behöva skriva av mej om men jag håller de för mej själv..lättare så. jag vill inte bli dömd och att ni ska tycka "skyll dej själv"...
Fortsätter de så här så kommer de bli en dålig sommar kan jag bara säga.. förvirrad..

Jag behöver lite ny musik , någon som har tips? nu måste jag hänga upp mina kläder! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0