Hard work..


-The Rose.

Jobbig dag idag på jobbet, haft 15 till 35 pers i kö hela dagen, och alla vill att de ska gå fort liksom.. jag är helt slut nu, kom hem vid 9 å då åt jag å gick en lång promenad men hundarna, så nu e jag så trött som man kan bli typ.. och ska väl när som helst sova, ska bara borsta tänderna å så:) och hämta ut min lilla vovve till mej :) Snart ska ja upp igen och gå å jobba.. orka.... men de e pengar så:) sen blir de partaj :) GÖTT!! jag längtar redan.. jag längtar tills vi stänger imorgon , så jag kan ta mej en kall jävla öl.. så jävla bra!!!


Jag nu =)

r ser jag ut nu =)





Kommentarer
Postat av: -.

tvär söt va du ..

2009-06-20 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0