Ny design..

Ja, syrran har fixat design igen.. =) blev jätte nöjd men den är inte klar, för de ser lite annorlunda ut från hennes data eller hur jag ska förklara.. så vi måste ändra lite och sen tror jag att jag vill ändra bilden till vänster, för jag ser fet ut där nu =P ja tog en lite pluffsig tröja på den för jag tycker den e ball men de blev lite för mycke tror jag.. de e ju stjärnor på och de passar ju en stjärna eller hur ;)?haha..
Men så imån blir de lite mer ändringar:)

IDag har jag lisette vart iväg å letat efter en dräkt till på midsommar fest som är med havstema men vi fann inget så vi ska iväg imån TIDIGT! och fixa en så vi e klara=)

Nu ska jag fixa mej för sängen för jag e galet trött men vi hörs senare eller imån sötnosar..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0