Saknar Peter..

Idag har vart en jobbig dag.. mycke e helt ärligt jobbigt nu och ja vet inte hur mkt mer jag orkar.. usch..

Senare på timmarna nu , så har en person snurrat i mina tankar.. de e peter, min vän som gick bort för ett tag sen..
Jag vill gå tillbaka i tiden och uppleva allt med honom , om och om igen.. Jag saknar honom..
Den mest älskade människa jag någonsin känt! och absolut den finaste , det går inte en dag utan att jag tänker på honom.. jag har inte vart vid han på ett tag, känner att jag måste dit och tända ett ljus men de har bara vart för tugnt.. ja får dåligsamvete=(

Hur länge ska saknaden göra så ont?
Angel of Mine!!



Glad, underbar och halvgalen!! Älskade vän.. du e saknad!

Just wanna hold you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0