Today,

Igår efter jobbet skulle jag träffat en viss person men i vanlig ordning så ställer han  in.. vilken CHOCK!Orka bry mej mer.. orkar inte ens.Han e inte värd ett dugg av min tid!
Aja, sen bar de iaf iväg till prinsen med Lisette och sofia för att fira Lissan min älskling.. där träffa jag alla gamla vänner, sjukt trevligt måste jag säga!! va så jävla kul att träffa alla=) Underbara är dom!
En viss person va där igår oxå, som jag bara ogillar så skarpt.. kände för att bara gå fram å säga något till henne .. men palla , hon e vidrig!

Nu ska iaf väg å jobba hela dagen.. usch.. ja e seg..

men snygg är jag =P haha



Underbara halsbandet jag fick av bullen och mathilda=)



Min underbara klocka från breitling som jag fått av pappa är alltid på =) älskar den..



Den bästa hårprodukten!!



Nu drar jag =) Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0