Varför?

Jadu, niii... Varför ? jag är så seg hela tiden efter stranden å de blir aldrig nån data för min del men nu måste jag fan skärpa mej! ja blir galen på mej själv.. nu ska ja rycka upp mej..
Men de enda är jag går å tänker på är två saker, Att jag bara vill här ifrån och bara sluta tänka på en sak som bara snurrar i huvudet hela tiden, ja får ångest.. jag hatar känslan, Jag litar gång på gång på dej men endå blir jag ledsen varje gång, jag förlåter och förlåter... Men till vilken nytta ? ja mår bara skit av de själv.. usch jaa.. fyfan!!Samma misstag varje gång, hur ska jag få dej att förstå?

För att prata om något annat så har jag solat dom senaste dagarna och sen blev de lite party i helgen , Träffade Underbara Joakim från karlstad och hans balla polare, va riktigt kul faktiskt..
Imån  blir de stranden igen :) bli mys.. imån blir de nog Askim.. vad ska ni göra ?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0