4 timmar, kan de gå fort?

Nu sitter man här på jobbet, nyss ätit en jäääävla massa köttbullar och makiiisar.. jag är mätt och jag har upptäckt att jag gått ner i vikt.. =P jag är så grym va!!!byxorna på jobbet har fått mer häng, och de gillar jag... jag gillar när byxorna hänger lite så där sexigt=Phaha..

nu sitter jag å lyssnar på musik här.,skönt ,funderar på att gå ut å sola men de e ju lite molnigt så de e nog kallt kan jag tänka mej. men däremot så har detta väder och denna musik gjort mej väldigt ölsugen.... trots att de inte skulle bli några öl idag men nu får vi faktiskt se hur de blir med den saken..;)

Vad ska ni hitta på idag? har ni några planer för mej kanske;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0