Allt för kärleken.

Som ni kanske förstog i förra inlägget så skulle detta självklart handla om Rickard... Den senaste tiden har vart skit helt ärligt, sen han gjorde slut.

Han ville ha tid att få tänka på vad han vill. Jag har gett han tid. lång tid tycker jag . Och jag har vart den bästa undertiden.

Och under dom här veckorna har jag verkligen ändrat på mej och ändrat på dom felen han tyckte jag hade. Jag har verkligen gjort allt för att få han tillbaka. Varför? Jag undrar vart jag någonstans på vägen blev så svag att jag ändrar på mej själv för att vara bra nog i hans ögon, Han borde väl tycka om mej som jag är ? och gör han de så e de inte värt de.

Jag känner mej så jävla liten och svag just nu. Jag sitter här med tårar i ögon, saken e den att de sista har jag verkligen inte känt mej rättvist behandlad de sista. Visst de är slut och han har ingen anledning och ens prata med han. Men han ville faktiskt ha tid och de fick han. Jag känner att visst han har vart snäll och så när vi pratat men VARJE gång han är med någon vän så ändras han. Jag känner inte igen honom, han blir dryg och säger att jag gnäller och bråkar, Vilket absolut inte fallet är. Det känns ofta som att han vill att jag ska framstå som den som vart den "onda" i vårat förhållande. och allt skulle vara mitt fel. Visst ja har VART gnällig men VARFÖR? jo för att han inte visat något. Jag förstår att handbollen alltid kommer att hamna främst i hans liv och de kan jag ta! jag förstår men att behandla mej som han gör är inte alls okej.

Det som verkligen bröt ut detta var gårdagen och i lördags. I lördags kändes de nästan som han bara håna mej ,han skratta åt mej och va bara dryg och lyssnat inte ens på de jag sa trots att de va viktigt för mej, självklart satt hans kompis i bakgrunden. Sen igår så spelade han Sm-final och jag bad han att ringa imorgon(läs idag) för jag ville inte veta hur de gick eftersom jag vet hur de blivit dom senaste gångerna han vart ute och festat. Men vad tror ni man får? Självklart ett sms. Och då när de blev så , så va de vissa grejer han lovade mej i tisdag att göra om han skulle gå ut igår(söndag).. Han lovade att ringa någon gång under kvällen och sen när han kom hem från krogen. Vad tror ni hände ? INGET!!! precis som väntat.. jag HATAR folk som inte håller vad dom lovar man ska inte lova något om man inte kan hålla de. Självklart han har vunnit Sm-guld, klart att han ska gå ut och ha kul! men de e inte för mycke begärt att man kan höra av sig.. eller jo jag fick ju ett sms. som löd så här

- Vi har sjukt kul:) festar:)
hoppas du har det bra!
puss puss

NEHE festar du ??????? de visste jag ju inte! Tror ni att han höll det han lova och ringde när han kom hem? nej.. Man kan väl tycka att de e lite töntigt att bli sur över en sak.. Men allt har verkligen samlats på en hög och nu ramla allt.
Och känner mej så sjukt jävla sviken... Men det var ju precis så här jag visste att de skulle bli därför ja bad han inte höra av sig förrän idag då.. för att jag inte ville veta och jag visste att de skulle bli så här!

JAg frågar mej själv. Vad är det jag kämpat så för att bli de sista? Jag har gjort det för inget!!! Jag ljuger när jag säger att jag inte har några känslor kvar för han de e klart att jag har de, vi har endå vart tillsammans i drygt ett år. MEn han vet inte vad han känner. Men endå blir han svartsjuk och orolig när jag går! Som när jag va ute i onsdags så blev han skit sur för att jag var ute. så jag förstår inte varför? och de finns ingen förklaring heller..

Jag ska inte säga att Rickard har vart en dålig pojkvän för de har han inte varit. Men den sista tiden har han verkligen inte vart som han alltid har vart. Och som han har behandlat mej är inte sån han vart innan. Någonstans hände något och jag vet inte vad? Nu ligger jag här , väntar på att han ska ringa, hoppas på att han ska säga förlåt.. som de brukar vara.. men om är som de vart de sista så kommer han anse att han inte gjort något fel.

Jag har verkligen gjort allt för kärlek och till vilken nytta?
Nu står jag här... Sviken, sårad och besviken...

Jag vill ha tillbaka min Rickard, Han som var den bästa jag någonsin träffat, min första kärlek och mitt allt.. Vart är han... någonstans på vägen tappa jag honom...

Kommentarer
Postat av: Madde

Men skit i han nu då? har du kämpat så länge så varför försöka mer? Antagligen finns inget att hämta hos honom och det verkar ju bara som att han vill att du ska springa efter honom hela tiden för att själv inte framstå som en toffel lr nåt?



Nu måste du väl ändå inse Lina att du förtjänar bättre? Så länge som jag känt dig så har du alltid behandlat andra som du själv blir behandlad varför är just han ett undantag?



Tänk mer på dig själv i fortsättningen och ta hand om dig! puss och kram från Madde

2009-03-09 @ 11:48:48
URL: http://kakaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0