Bad day..

Har vart 2 tunga dagar på jobbet, e helt slut och snart ska man upp igen=/ Jag har vart sjukt depp nu hela veckan..

Ibland önskar jag att kunde vrida tiden tillbaka... Gör inte ni de?
Det finns så mkt jag skulle gjort annorlunda om ja visste att de skulle blivit så här? Jag hatar allt detta.. ibland hade jag nog låtit bli att sagt vissa saker jag kände.. för då hade jag inte mått så här nu , för att de kanske inte hade varit så här då?
Men vad ska man göra? jag tänkte jag går ut å super ner mej.. å va i helvete skulle de va bra för ? hur fan tänkte jag.. men i vilket fall så gick ja inte ut å gjorde detta.. tur va väl de. Ibland blir det bara för mkt och inte alls som jag tänkt mej...Och just nu gillar jag inte alls de..
Jag tänker tillbaka och känner hur i helvete kunde de bli så fel?jag förstår faktiskt.. undrar om de någonsin kommer att bli desamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0