Den finaste dagen !

Igår hade jag nog en av dom finaste dagarna i mitt liv, jag fick träffa Elins underbara prinsessa Ella, bara att skriva ger mej tårar i ögonen. Att se en sån stolt Mamma och Pappa.. de är underbart! och att se Ella var så vackert. Hon är absolut den vackraste bebisen jag sett! Hon är så himla fin, så fin att man får tårar i ögonen och jag finner inga ord på hur vacker hon. Och när hon somna i mina armar de va helt underbart. Jag är så stolt över Elin, hon har klarat allt så himla bra! Hon e supermamma =) och hon är även en milf=P men gissa om man är sugen på att skaffa barn ? Guu de verkar så underbart!

Här kommer lite bilder från igår på mej å Ella... håll tårarna inne nu:) Och mer bilder på bara Ella kommer sedan , när jag fixat dom :) dom e lite ljusa nu..







Världens finaste!!!

Kommentarer
Postat av: A

Vilken liten goding...man kan inte annat än smälta som smör! =)

2009-03-26 @ 16:23:35
Postat av: elin

min fiiiinaste lilla dotter=)

2009-03-27 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0