Ella, den förtrollade

Det finns ju faktiskt en film som heter så=P
Iaf idag ska jag få träffa Elin och hennes lilla knådd Ella:) underbart.först ska ja leta present=) och nu ska jag snart ut å gå, jag är inte så sugen på de faktiskt för idag är jag riktigt trött..men har jag gjort de varje dag så ska jag fan göra de idag med!
 
Och sen ikväll när jag kommer hem ska jag bara ha en myskväll med massa filmer=) jag ska se den Marley & Me och Bride Wars. har ni sett någon av dom ? dom verkar underbara:) så de blir en riktigt myskväll och jag vill ha massa kärlek med.. vem vet , de kanske man får ;)

Just nu känner jag att jag vill ha någon ja kan mysa, pussa och bara ha de underbart med. de e sånt väder då man bara vill ha någon :) eller inte någon.. man vill ha ha någon underbar , som alltid finns där för en.. eller hur ?

Nää nu får jag gå ut å gå så jag kommer iväg någon gång.. jag undrar varför har ni blivit såå dåliga med kommentarer?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0