En bild jag ALDRIG skulle lägga ut..

Jag sitter här och tittar runt på facebook, känner mej lite små irreterad, nästan elak faktiskt.. och jag kollar runt på en tjej, som en person blivit vän med.. säkert en jätte trevlig tjej .. ja sitter å kollar igenom hennes bilder. Då jag kommer fram till en bild som e tagen på halva ansiktet.. Okej,  jag säger bara de.. jag skulle aldrig lägga upp en sådan bild som hon gjort, och detta är en närbild på hennes ansikte.. där man ser massa små plitor och små pormasker, jag kan inte hjälpa de.. ja tycker de e äckligt... visst man kan inte ha perfekt hy ...själv har jag faktiskt nästan aldrig såna saker.. men skulle jag få de skulle jag iaf inte lägg ut en närbild på de liksom.. Eftersom bilden är enbart på henne själv, så måste hon ju endå tycka om bilden på henne själv.då frågar jag er skulle ni lägga ut en sådan bild?

Och nu när jag faktiskt kollar igenom bilden så förstår jag vad själva meningen med bilden är.. och de skulle ju vara hennes öga hon gillar?.. men ledsen tjejen.. de e inte de man lägger märke till!
usch nu kände jag mej inte alls snäll... men men ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0