Några öl...

Hej hej... usch jag mår dåligt..
jag hade inget att göra igår och de va ju trots allt lill-lördag så de blev bestämt en liten utgång med Lisa och hennes pojke.. usch.. ja blir så himla dålig varje gång jag dricker..de spelar ingen roll hur mkt eller hur lite jag dricker..
Men iaf igår hann jag inte med mycke blogg.. ja va iväg hela dagen..först till jobbet och prova kläder sen blev de stallet i några timmar.. och sedan kom ja hem och laga mat och sen bar de av mot lisa.. å sen ut..

Men.... Jag hann även med att inhandla en ny kamera igår=) så nu kan jag ta massor av bilder =) de blir väl roligt?

Nu ska ja sminka mej å så.. hoppas på att denna bakfyll går över snart för så här orkar ja fan inte må när jag ska jobba! usch å fyyyy...

och läser R detta så kan du väl ringa mej...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0