trötter..

Nu sitter man här igen och jag önska att ja hade min kamera nu , ja blir galen på detta! ja vill kunna ta kort.

Idag har jag iaf jobbat sen vart ute å gått och sen kom ja hem,råkade somna lite, och sen så gick ja ut å gick sen träffa jag nina och vi tog en sväng på kungsmässan(shoppingställe) , hittade inget kul.. sen blev de åka hem till Sebbe för att titta på hans nya katt, helt underbart sööööt=) där skulle jag haft min kamera=P sen så blev de förbi peters grav och tända ett ljus,saknar han så himla mkt =( skulle behöva en sån glad och posetiv i mitt liv just nu .. sen efter de så åkte jag hem och laga tacos och så satte jag mej å kolla på Den rätte för rosing.. och jag älskar bara den där hugo..vilken sötnos , fast min favorit är endå Johan, fyfan va skön han e! och hon är ju bara så jävla blåst som har han kvar? hahah han driver ju bara med henne!! Asså helt ärligt så skämmer hon ut sig ... men helvete va skön han är så jag vill ha kvar!! en partykväll med han skulle fan va en dröm!! eller hur?

lite om min dag.. hur har eran varit? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0