En dag...

Godmorgon..

Jag är väääldigt trött idag=( så jobbigt att vara..
funderar att åka in till kba och gå till graven.. men de e så svårt.. jag vet inte om jag klarar de idag:(
jag får dåligt samvete för jag inte vart där på länge men de  e svårt.. väldigt svårt.
Jag undrar när all sorg bara ska gå över till alla fina minnen man har med peter. Kommer de någonsin bli så?jag förstår att man alltid komma att känna sorg men denna sorg är tung.. och väldigt sorgsen..Jag tänker oxå på allt jag ville säga peter men aldrig sa. och sista gången jag träffa honom.. jag ville bara gå på bussen till honom och sätta mej och berätta hur kul det var att se honom och att vi måste börja umgås igen.. Men i chock att jag träffa honom just där stog jag bara kvar. Detta var bara ett par veckor innan han lämna oss. jag fick iaf se honom en sista gång, och jag tror peter vet att jag saknar honom otroligt mycke. Peter var en fin vän, älskad av alla.kärlek till han.

Så vad ska ni göra idag? själv kanske jag ska på match men vi får se hur de blir.. inte så kul att sitta där själv och se mobbad ut=Phaha.. men älskar att titta.de är roligt. tankarna på något annat..

Nu tänkte jag bara gå å äta lite å sådära och sen uppdatera.. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0