trött som vanligt..

Jag är så trött idag va.. mkt på jobbet hela dagen och sen så va ja hemma och klockan 12 på kvällen börjades de me lite öl =Pbrorsan kom ut och sen kom även jocke och banne..så satt vi å tjöta lite och klockan blev 4 så idag är jag sjukt jävla seg.. och idag ska de nog festas men just nu är jag inte sugen...
Och min fina vän Elin ligger på förlossning nu och kommer få en lite bebis idag=) jag är sååååå glad!!!!!! ja vill oxå ha en liten knådd:) Jag tror hon får en kille:)

Nu ska jag snart ut å gå och sen åka till bolaget så jag iaf har några öl hemma för de  einte många kvar av lådan som köptes igår...

Vad händer för er idag?

just nu ligger jag förresten och dreeeeglar till darin.. ååå han e så snygg asså ja döör!!!
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.903444 där kan ni se ..

nu säger nina att vi ska åka å äta frukost så nu får jag skynda mej =P puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0