Bröööst

Jag satt å kolla runt i lite bloggar.. läste en sak i en som jag fastna för.. Om hur tjejer i sverige är lite rädda för att visa lite klyfta. Det kan jag faktiskt hålla med om. Dom är rädda för att bli kallade slampa osv. Jag tycker detta är så himla fel. Jag älskar att visa lite =P och iförsej är jag en sån person som skiter totalt i vad andra tycker om mej. jag skiter fullständigt i det. Men jag tycker inte att man ska behöva vara rädd för att bli kallad sånt  bara för att man visar lite mer av sina kvinnliga former. Vad tycker ni?

Jag älskar verkligen kvinnans kropp, bland de finaste som finns tycker jag. Jag älskar stora bröst och fylliga läppar=Ptycker de helt underbart! och på tal om det så ska jag och Nathalie snart fixa våra läppar=P vi ska spruta in lite Restylane , kommer bli hett! jag läääängtar.. Någon som har tips om vart man gör de`? ett riktigt bra ställe?

Puss





 

Finns det något sexigare?



 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Funderar också på att göra läpparna, hade en tid men jag bangade.. Ska bli jättekul om du gör det att få se bilder och veta vad du tycker=)

2009-03-25 @ 14:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0