Helgen

Tänkte att jag får ju uppdatera lite om helgen eftersom att jag inte uppdaterat något men jag har inte vart hemma..

I fredags blev de bara iväg snabbt efter jobbet..ut å festa som vanligt.. lite ångest hade jag allt efter fredagen ,då jag tror att jag kanske va ganska så otrevligt..men skitsamma, ja hade samlat väldigt mkt inom mej...och nu har iförsej ännu mer... och är arg som en vet inte vad.. men samtidigt så hjälpte de mej på något sätt.. för nu har jag verkligen lämnat de bakom mej....så de e över , ja skiter i de..

Sen i lördags så började jag med att träffa Christopher för en promenad ..sen så kom Moa så satte vi oss hos Lisette och drack och sen kom Karl,jonas och daniel.. och sen kom lissan hem från jobbet å vi drack och hade så jävla kul igår=) skit bra kväll verkligen!!

shit nu kommer Lissan och vi ska ut å gå men jag skriver snart mer=) Pusss

sådära nu har jag å Lissan vart iväg en sväng, tagit en lång promenad och köpt massa gott...

Iaf , mer om helgen.. igår var som sagt en grym kväll.trevliga människor och alkohol:)  Och de va kul att lilla Moa va me oxå=) Sen idag började vi dagen hos Lisette och sen när vi kom jag och moa så hade pappa lagat massa frukost , så vi åt lite gott å sen så bar de iväg direkt till landvetter med bror och banne..Där va vi för att kolla inlines hockey =) Tyvärr förlora dom , dom verka lite sletna men de va jävligt kul och att de fanns sjukt heta killar där va ju inte fel eller. så idag har de faktiskt vart en skön dag... de lär bli att vi kollar på mer inlineshockey =) där hade ni lite om vad ja har gjort denna helg.. bilder kommer sen =) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0