" Hoppas ni gillar den "

Så skriver Marie Serneholt i sin blogg om hennes nya video.. och jag måste säga , helt ärligt.. Låten är helt fruktansvärt dålig, och inte nog med att den är dålig så sjunger hon flask med...och videon ska vi inte tala om.. herregud , den e så dålig att aa ja vet inte ens. jag menar hon står i olika rum fast i massa kontakter och tillslut så dras dom ut liksom.. vad är idén ? va hände med sex säljer?
Detta är dåligt, fruktansvärt dåligt och helt osexigt.
2,10 in i låten så flåsar hon typ i ett uppehåll i låten, Varför? jag tror att hon ska se sexig ut men de lyckas och efter detta ger hon e från sig ett jävla skrik? vad var meningen med de?
hjäälp...

neehe... Musik när den är som sämst.
Dock så brukar hon däremot vara jäävligt snygg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja videon heter ju Disconnect me och att disconnecta ngt är att just dra ut kontakten därav meningen med alla utdragna kontakter så där har du meningen med det...

2009-05-28 @ 01:46:39
Postat av: A

Det va nog det sämsta jag har sett och hört på länge!!!

2009-05-29 @ 08:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0