Lova mej inget du inte håller.

Börjar med att säga tack "T" =)

Så nu är jag hemma =) eller aa jag har vart hemma ett tag men ja har pratat i telefon och ätit och sådära men nu ligger jag här i min säng.. usch ja va så osugen på att jobba idag, va en lång dag .. fast de va så få timmar men men.. imån blir de många timmar.. inte såå sugen på de heller... Och idag ska jag försöka gå å lägga mej tidigt:)

Just nu känner jag mej väldigt besviken, även om jag kanske inte borde vara de..
Men ni vet när någon verkligen lovar att ringa, och ni vet att personen inte kommer att göra de.. men endå blir man ledsen.. varför är de så? de e ju så jävla dumt för jag visste de direkt när personen sa de och sa de även till han. Men någonstans så hoppas man endå... aa ledsen blir jag iaf...

Men skitsamma! så e de me de...

just nu ligger jag här å lyssnar på en underbar låt.. jag ska lyssna vidare skit högt på den =) Här är den med Lisa Lavie, underbara människa!! vilken röst=) Kärlek...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0