Love is just a game for you...

När man tror att allt är bra, så händer de...

Igår gick jag ut å festa och idag skulle jag jobba, de va ingen bra grej  kan jag säga..
Detta skulle vara min nyktra helg.. men så blev de inte. och igår blev alldelse för mkt kan jag säga.. Men jag kände mej så oerhört sårad och ledsen.. de var 4 månaders sen det tog och igår så erkände han allt.. vad ska jag säga liksom ? va gjorde jag för fel? varför var han otrogen..? åå jag vet inte vad ja ska säga.. jag har vetat detta länge men erkännandet har inte kommit förrän igår.. Det var som någon slet ut mitt hjärta och stampa på de.. de va som hela min värld rasa samman. Det gjorde så jävla ont. Att man efter 1,2 år gör så mot någon.. Och vad tänker tjejerna på? Av alla dessa killar som finns liksom så måste du ta min pojkvän ?eller aa före detta nu. Min pojkvän som jag älskade som jag delade mitt just då med.

Han var min första riktiga kärlek, aldrig känt så innan som jag gjorde för han . Han var den första jag sa jag älskar dej till och verkligen menade de... Jag glömmer aldrig dagen då han sa de till mej. Och nu när jag tänker tillbaka på allt så var allt bara ett spel för han ? Varför vill man göra så mot någon man älskar ? De kanske bara var tomma ord...
Men för mej kändes de så äkta!
Jag trodde verkligen, helt ärligt att det var vi föralltid...
Aldrig trodde jag att han skulle göra så här mot mej, även om vi bråka mycke och det alltid kanske inte var så bra, så trodde jag verkligen att han älskade mej.. Trodde det vi hade var äkta ..

Någonstans så visste jag under en lång tid i vårat förhållande att han hade vart med någon annan.. jag trodde bara att jag var nojig... men nu vet jag.

Och hur dumt de här än låter, så vet jag att han mår dåligt över detta och förmodligen ångrar de.. Jag kommer aldrig någonsin glömma eller förlåta de han gjort. Men jag kan försöka omvandla allt till något bra liksom. Och jag är arg , men mest ledsen.. och hur jävla korkat detta låter så är jag så sjukt arg på dessa två tjejer.. jag vet de kanske inte e rätt.. men vafan dom visste att jag å R va tillsammans.Jag hoppas att jag slipper att se dom.. för jag är inte lycklig.

Det finns så mycke jag vill säga, jag trodde allt va så äkta.. jag undrar.. Var de någonsin äkta kärlek? och kommer jag någonsin förstå och kunna lite på någon ?

usch detta är jobbigt...
Ska försöka sova..
Puss


om du läser detta R så hoppas jag att du förstår och inte blir arg,försök förstå...och att du håller dej till de nu lovat..hoppas verkligen de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0