Min älskade lilla vovve...

Hur mysigt är det att vakna med denna underbara lilla sak=)?han väckte mej för en stund sen å vill nog gå ut=)han verkade lika trött som jag för han gäspade direkt å jag fick med de på kort=)
Jag är jätte bakis idag trots att jag inte va speciellt full igår och kom hem tidigt... de kanske beror på att de enda jag åt igår va en tallrik med fil å flingor och drack dåligt.. så nu ligger jag här. ska ut på min morgonpromenad med älsklingen och sen sooooooola=) underbara väääder!!!=) älskar de!Bilder från igår kommer upp sen och slänger nog även upp såna från promenaden igår=) pusspuss


Kommentarer
Postat av: kakan

han är ju så söt lille Algot hihi :)



göra idag då? massa kramar!

2009-05-01 @ 18:46:39
URL: http://kakaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0